Erfaring
Service
Leveringssikkerhed
Kvalitet
Dokumentation

Erfaring

Vi tror på, at erfaring er altafgørende. Med over 40 år i branchen forstår vi både markedet og jeres behov.

Selvom grundprincipperne bag elektromotorer ikke har ændret sig væsentligt de seneste 100 år, kan det samme bestemt ikke siges om produktperformance, dokumentation og service.

Det er en udvikling, vi hos Hoyer har været en del af siden 1974. Vi tror på, at vores erfaring gør en forskel. Vores produkter er i dag mere effektive og kraftfulde end nogensinde før. Produktionsmetoderne optimeres løbende, og der kommer hele tiden flere anvendelsesmuligheder.

Selvom Hoyer er grundlagt i lille Danmark, er der intet småt over vores ambitioner.
Vi stræber efter at udvide vores forretning i hele verden.

Hos Hoyer sætter vi en ære i at levere fejlfri og stærke produkter, der er skræddersyede til jeres behov. Vores mål er at levere den bedste service og kvalitet hver eneste dag.

Service

Service er vores højeste prioritet. I kan forvente kort svartid, kundetilpassede løsninger og stor indsigt i lokale virksomhedskulturer.

Vi sætter høje standarder for vores service, og det vil vi gerne have, at I kan mærke - hver gang I kommunikerer med os.

Hos Hoyer er god service en del af vores samlede produkt. Det er det, der får os til at skille os ud fra andre på markedet. Korte svartider, kundetilpassede løsninger og stor indsigt i de forskellige brancher giver i sidste ende jeres produkt ekstra konkurrencemæssig værdi.

Sidste år besøgte vi 1.000 kunder på verdensplan, og vi håber, at I bliver de næste.

Udvidet omfang

Vi udvider hele tiden omfanget af vores service. På den måde giver vi hele tiden vores – og dermed også jeres – produkter ekstra værdi. Vi er hurtige, fleksible og leverer service i høj kvalitet til hele jeres virksomhed. Det betyder fordele for både dig og dine kollegaer, og det tilfører merværdi i hele jeres supply chain.

Hos os kommer kunden i første række. Sidste år skabte vi 4.000 unikke løsninger, der optimerede vores kunders forretninger.

Leveringssikkerhed

Vi sætter en ære i at levere ordrerne inden for en hurtig og fleksibel tidsramme. På den måde bidrager vi til, at I kan holde lageromkostningerne nede, samtidig med at produktionsflowet holdes stabilt.

Hvert år bruger vi 28.500 timer på at modificere motorer, så de passer til jeres specifikke behov. På den måde sørger vi for altid at have en leveringsperformance på 80% eller derover. Det betyder, at vi hjælper jeres virksomhed med at nå jeres målsætninger inden for den planlagte tid.

Hos Hoyer er vi fast besluttet på at opfylde jeres behov for sikre og pålidelige leveringer. Vi leverer hurtigt og til tiden. Hver gang.

For at kunne assistere jer så hurtigt som muligt, har vi vores produkter på lager. Vores logistikcentre er strategisk placeret, og vi kan ofte levere standardmotorer, kundetilpassede motorer og transmissionskomponenter fra dag til dag. På den måde nyder vores kunder godt af den store fleksibilitet i leveringen af vores produkter, og vi kan lynhurtigt løse uforudsete hændelser og projekter.

Vi er altid klar til at hjælpe, og lover at vende tilbage inden for 24 timer.

Kvalitet

Kvalitet handler om at forstå, at hver eneste detalje er afgørende for et godt produkt. Vi optimerer løbende vores produkter og interne procedurer for at sikre, at vi altid tilbyder den bedste løsning.

Vi tror på, at vores detaljeorientering skinner tydeligt igennem - både i vores produkter og i den service, vi leverer.

Faktisk handler den kvalitet, I kan forvente af os, ikke kun om vores produkter – det er en del af vores kultur og Hoyers DNA, at vi vil overgå forventningerne hver eneste dag. Vi leverer kvalitet på alle områder, så I kan fokusere 100 % på at optimere jeres eget produkt.

Når I samarbejder med Hoyer, behøver I ikke bekymre jer om elektromotorer.

Vi påstår ikke, at vores produkter har ubegrænset levetid, men med et produkt fra Hoyer opstår der kun sjældent fejl. Og hvis de opstår, så klarer vi dem for jer. Med vores RMA-system og 8D-rapporter er det nemt og hurtigt at finde årsagen, udbedre fejlen samt påbegynde og verificere de korrigerende handlinger.

Dokumentation

Vores virksomhedskultur er baseret på ærlighed og troværdighed, så dokumentation er en naturlig del af vores forretning. Det er sådan, vi også leverer merværdi til vores kunder.

Dokumentation og data er vigtige elementer i vores kunders organisatoriske performance. Det har vi respekt for.

Uanset hvor eller hvornår I samarbejder med Hoyer, får I altid tilbudt dokumentation i samme omfang og med samme høje værdi. Vi opfatter dokumentation som mere end bare noget teknisk. Vi ser det som en yderst konkurrencedygtig ressource, vi kan videregive til gavn for vores forretningspartnere.

Udover typetests, tegninger og deklarationer inkluderer vores dokumentation procedurer, klassificeringscertifikater til marineindustrien, intern performance, og meget mere.

Uanset om I samarbejder med os lokalt eller globalt, får I altid hele pakken. Ingen risici eller bekymringer. Kun merværdi.